alla dessa sadlar

Igår ringde jag sadeldoktorn och berättade att jag ville sälja en av mina sadlar då Lisa inte längre lånar min och att jag ville kolla upp min andra sadel.. igen! Det var inte länge sen jag kollade min sadel, utan det var kanske 1-2 månader sen och jag är inte nöjd. Tack och lov så kommer Jimmy redan i morgon vid 1 halv 2 och fixar till nuvarande sadel och tar med sig min andra sadel till försäljning.

Jag hatar att hålla på med sadlar då jag verkligen inte känner mig så hemma på området plus att det bara är dyrt. Jag har haft 3 sadlar på tre och ett halvt år ... Min första sadel gick lätt att sälja då jag fick hjälp av sadelmagasinet. Dock kostar det en del att få hjälp på det viset men nu orkar jag inte låta min sadel ligga och skräpa mer utan jag låter Jimmy sälja den helt enkelt. Hoppas det går fort och att min sadel som jag har nu till Sweetheart kommer ligga som en smäck efter i morgon! :D







En sån här sadel har Sweetheart nu, Santa Cruz Leopold.
/ Jennie


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv;

Tack! Det värmer :D

2012-06-19 @ 23:46:00
URL: http://benysbloggen.blogg.se/
Postat av: emma

frågestund på bloggen, skulle vara jättesnällt om du kolla! jättefin blogg!

2012-06-20 @ 16:42:00
URL: http://emmamiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0