Fredag på en torsdag.

Shit jag blev helt snurrig av att logga in på nya blogg.se. Jag fattar ingenting, haha! Men man kommer väl in i det antar jag, det verkar i alla fall smidigare.
 
Idag så jobbade jag bara halvdag så jag och Jennie gav oss ut på en välförtjänt ridtur. Vi kom fram till att våra kusar har blivit så sjukt duktiga då de gick helt obrydda förbi kossorna och knappt reagerade på en metallsåg som tjöt uppe i skogen. Sen att vi faktiskt kan reglera tempot och själva bestämma när vi ska bryta av från galopp var ju inte en självklarhet för ett halvår sedan, haha! Sen fick Isac på sig nya skor så nu är han fit for fight igen med nyknäckt kropp, nya dojjor och ny sadel. Nu kör vi!
 
gammal bild från förra sommaren
 
/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0