Klurigt dilemma.

Eftersom att Isac har tendens att knubba på sig riktigt ordentligt såfort han får fri tillgång till mat så har jag valt att ha honom inne på nätterna än sålänge. Men snart blir det väl dags att låta honom gå ute dygnet runt, dels för att det faktiskt är sommar nu (även fastän man inte tror det vissa dagar..) och dels för att det ska börja målas och grejas i stallet.

Om jag bara skulle tänka på mig själv så skulle jag ha honom inne varje natt just pga att han blir så tjock. Men när det är sommar så måste vi alla få njuta lite extra, och han är ju trots allt gjord för att vara ute. Det blir helt enkelt till att rida dubbelt så hårt istället ;).


Har ni era hästar ute på natten?



/ Lisa


Kommentarer
Postat av: L

gud va söt :D

2012-06-18 @ 23:00:26
URL: http://twillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0