Midsommarafton!

Idag så ska jag och Isac agera barnvakter, vi ska alltså gå på ponnyridning. Det är ju som ni säkert inte har missat midsommarafton idag och därför är det lite firanden här i området med pilkastning, dans kring stång och ponnyridning. Jag ska trycka bomull i öronen på den lille pojken och så får han ha mössan på, för säkerhetsskull!
 
Men jag tror faktiskt att detta kan vara riktigt nyttigt för honom, han behöver lite miljöträning och vänja sig vid ståhej. Och dessutom så ska vi ta 20 kr per varv, så det är nyttigt för min nyblivenstudent-plånbok!
 
Vad ska du göra idag?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: matilda

så fin häst! :3

2012-06-22 @ 09:27:07
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0