Sent pass.

Nyss hemkommen från stallet igen. Jag funderade ganska länge på hurvida jag skulle göra, om jag verkligen skulle ge mig ut och rida fastän klockan stod på tjugio över nio? Men så bestämde jag mig för att rida ner i en av sommarhagarna och rida en stund i alla fall. Det blev i princip bara skritt, vilket faktiskt var välbehövligt! Jag flyttade hit och dit, ställde åt olika håll och red stora serpentinbågar över hela hagen med fokus på att få honom så rak som möjligt. Isac kändes faktiskt riktigt medgörlig och härlig att sitta på trots att kossorna ibland var livsfarliga men samtidigt väldigt intressanta. Men jag är i alla fall väldigt nöjd med dagens skrittpass, jag tror att det var nyttigt för oss båda att rida igenom allting sakta men ordentligt.



/ Lisa


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh va kul att ni är igång igen =)

2012-06-18 @ 23:37:47
URL: http://sofffiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0