Vilodag.

Jag kan tänka mig att det inte bara är vi här i Uppsala som har haft superruttet väder hela dagen. Usch vad trött jag blir på regn och kalla vindar. Men det ska tydligen regna hela veckan så det är väl bara att bita ihop...
Idag fick i alla fall Isac vila. Han har en tendens att bli stel i ryggen när det är såhär kallt, trots att han har ett superbra täcke som inte läcker igenom så blir han kall om ländryggen. Så han fick helt enkelt en välförtjänd vilodag, och jag med kanske. Har ni trotsat vädret och ridit idag? :)
 
 
 / Lisa

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jaha, de var görfina! :D
Nää idag fick min häst vila, det skulle hon ha gjort ändå men jag rider helst inte när hästen redan är genomblöt :) då tar jag hellre in henne och sätter på ren pyjamas hihi

2012-06-25 @ 22:18:09
URL: http://dressyrisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0